lørdag den 16. juli 2011

Per Hjorths optakt

Så er Søren, Kent og Per på vej mod München, hvor deres jubilæumsløb begynder i morgen.

Jeg har modtaget en lille beretning fra Per vedr. hans optakt til løbet:
"Vi sidder nu i toget mod Padborg, og Kent snakker lystigt (de, der kender Kent ved, at det går forrygende hurtigt! - red.) om de mange højdemeter, vi skal igennem. Tror han er nervøs!
Siden Jubii Øl Marathon (d. 4. juni - red.) har jeg løbet 114 km fordelt over 18 ture med seneste løb i søndags, hvor jeg løb de sidste 16 km op til Nordkap med rygsæk for at prøve den. Har lånt den af Kent. Var i går til 2,5 timers massage af hele kroppen samt fodterapi. Har haft en slidt og brugt krop siden GUCR. Har lidt hovedpine i dag, så der skal drikkes masser af vand i dag. Min rygsæk vejer 4 kg uden væske, og den formindskes nok 1 kg under turen. Intet overflødigt er medbragt!"

De 3 lystige eventyrere har booket de 3 første overnatninger, men ellers intet.

Jeg laver en lille forespørgsel vedr. antallet af læsere, der har tænkt sig til at følge turen. Bare for at have en pejling af om det kan have fremtidig interesse, at jeg prøver at opstøve den slags beretninger.

Der kommer naturligvis også den sædvanlige blog omkring min egen træning samt tilfældig info, jeg falder over undervejs :-)

7 kommentarer:

  1. Følger med dagligt, eller i hvert fald næsten dagligt.

    Det har jeg tænkt mig at fortsætte med :)

    SvarSlet
  2. Ud over at jeg jo klikker ind dagligt :-)
    Så vil jeg meget gerne høre nyt fra de Tre DUUL - Musketerer...hehe..:-)
    så bare skriv løs..
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg vil også trofast følge dem.

    /Svend Erik

    SvarSlet
  4. Jeg følger også spændt med

    mvh
    Achim

    SvarSlet
  5. Jeg er glad for at læse om den store interesse, og jeg skal nok gøre duul opmærksom på den.

    Jeg indrømmer gerne, at jeg blev lidt bleg, da den første stemme i afstemningen var 'jeg holder ferie fra bloggen, til deres tur er slut', men billedet har heldigvis ændret sig i løbet af dagen :-)

    May-Britt

    SvarSlet
  6. Det bliver interessant at følge :-)

    SvarSlet