onsdag den 13. juli 2011

Danmarksturen med Leon

D. 18.-28. august løber Leon Skriver Hansen (24 timers ultralandsholdet) fra Skagen til Bornholm, en tur på ca. 870 km over 11 dage. Hvis man har lyst til at løbe med på dele af / en hel etape, er man meget velkommen. Med dagsetaper på 7-10 timer, alt efter distance, vil det være opmuntrende for Leon at få følgeskab undervejs. Send ham en mail, hvis du vil løbe med.

Som led i Danmarksturen starter Leon en indsamling til fordel for Kræftens Bekæmpelse.

Læs mere om turen på Leons hjemmeside
Han kan kontaktes på leonshansen@mail.dk

Leon med 'medaljen' for at have fuldført Spartathlon 2010
hvor han blev bedste dansker med en 45. plads.

4 kommentarer:

  1. Kære May-Britt,

    Det er et inspirerende billede fra Spartathlon og noget af en tur Leon skal ud på:-)

    Det er nok mit drømmeløb at prøve en dag.

    Har du haft tanker om det løb?

    Hav en god aften.

    Vh

    Christian

    SvarSlet
  2. Hej Christian
    Jeg har efterhånden hørt en del om dette legendariske løb fra andre danskere. Jeg har altid sagt, at det ikke har min store interesse, men man skal jo aldrig sige aldrig, så nu siger jeg, at jeg ikke har nogle planer på nuværende tidspunkt om at deltage :-)
    Mvh,
    May-Britt

    SvarSlet
  3. Leon Skriver Hansentorsdag, juli 14, 2011

    Hej May-Britt
    Tak for opmærksomheden. Jeg håber vejret er bedre om 5 uger. Og til dig, Christian: Spartathlon er en kæmpe oplevelse, men også sindsygt hårdt. Så det er bare med at komme derned.
    Hilsen
    Leon

    SvarSlet
  4. @May-Britt:

    Ja - det er en god måde ikke at udelukke noget:-)

    P.s. Fedt med Stockholm Marathon!

    @Leon:

    Hej Leon,

    Ja det må være en stor oplevelse, og ikke bare noget man gør. Hvor længe havde du haft fokus på Spartathlon og trænede målrettet til netop det løb?

    Jeg vil løbe Spartathlon i fremtiden - lige nu er det dog andre løb jeg har fokus på.

    God aften.

    Vh

    Christian

    SvarSlet