søndag den 24. juli 2011

Men hvordan står det til i Birkerød?



Jeg får skrevet meget om DUUL, og dermed undgår jeg at få skrevet om min egne træning - eller mangel på samme!

De sidste par uger er ramlet sammen, og det betyder, at motivationen svigter, fordi jeg føler, at jeg ikke kan nå at komme i form til 24H om 5 uger. Først var der nogle dage, hvor sårene fra biopsien blødte, så jeg holdt hviledage for at få dem til at hele ordentligt op. Lige derefter kom tandpinen med efterfølgende operation (fjernelse af visdomstand) og løbe-forbud. Vejret - regn og blæst - fremmer heller ikke lysten. Det er i sommermånederne med korte bukser og singlet, jeg samler overskuddet til at løbe igennem vinteren. Nu kan man dårligt mærke forskel på årstiderne, bortset fra den manglende sne!

Der er også kommet et økonomisk aspekt i forhold til løbet i Skövde. Dagen før, jeg var til tandlæge, havde jeg jo købt startnr. til Stockholm Jubilæumsmarathon for 800 kr. Så kom den uventede tur til specialtandlæge og en regning på 2802 kr. Det kan økonomien heldigvis godt bære, men det giver muligvis ikke overskud til en rejse til Sverige i næste måned, hvor der skal bruges penge til transport, hotel, forplejning og startnr. Jeg havde budgetteret med 3000 kr. til denne tur, og I kan jo nok se, hvor de penge nu er brugt henne.
 
Det er min helt klare holdning, at mine udgifter til løb ikke må gå ud over min privatøkonomi, og jeg overvejer derfor om jeg skal udskyde min start i et 24 timers løb til bedre tider. Der er stadig over et år til VM, så der er masser af tid til at kvalificere mig til landsholdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar