mandag den 24. januar 2011

Sat på stand by

Jeg er sat på stand by på to måder.

Det svenske håndboldforbund tilbyder at ombytte 1200 billetter til fredagens kamp, og det går i gang kl. 17, så jeg sidder klar ved tasterne. Bortset fra lidt længere rejsetid er det ikke mere besværligt at komme til Kristianstad end til Malmö. Det er nemlig Øresundstoget, der kører til begge byer.

Min ryg også har valgt at sætte mig på stand by, og det er jo langt værre! Siden i går eftermiddags har lænden været låst og gjort ondt. Jeg har sovet dårligt, fordi jeg har svært ved at vende mig. Det foregår i små hop og ser sikkert ganske komisk ud. Tragi-komisk..

Allerede i går aftes kunne jeg mærke, at den var helt gal denne gang, og jeg meldte derfor afbud til 2. forsøgsdag i 'Løb og muskler', fordi der indgår en konditionstest på løbebånd. Det er udsat til fredag i næste uge. Det bliver lige efter nattevagten, men da der ikke er nogle ledige mandage i nær fremtid, må det være sådan. Jeg vil jo gerne færdiggøre min deltagelse i projektet.

Jeg havde håbet, at Vibeke (fys) fik et afbud i løbet af i dag, så jeg kunne komme under behandling, men så heldig var jeg ikke (bare det ikke er et dårligt tegn), og jeg må derfor vente til vores aftale i morgen kl. 08.

Jeg har været ude at gå en tur i formiddags, for sommetider løsner det lænden op, men det skete ikke i denne omgang. Efte træningskarantænen i går (som jeg har overholdt) ville det være skønt at komme ud og løbe en tur, bare en lille en, men nu må jeg se, hvordan det går i løbet af dagen. Man kan roligt sige, at min tålmodighed bliver udfordret i dag.

Føler mig tungsindig som ham her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar