onsdag den 26. januar 2011

Lidt for optimistisk

Gårsdagens fys.behandling havde rigtig god effekt. Så god at jeg nok blev lidt for overmodig i dag. 25 km,som blev løbet i rolige 6 min/km, gik forbløffende fint, men nu, hvor kroppen er blevet kold, har jeg ondt over lænden. Godt jeg skal have en ny behandling i morgen eftermiddag. Så må jeg jo prøve ikke at sabotere helingen :-/

Det begynder at se lidt sort ud med at blive klar til DM 100 km i midten af april, men da det ikke er min primære distance, bekymrer det mig ikke, hvis bare jeg når at blive klar til DM 24 timer i slutningen af juni.

Der er stadig ikke noget nyt vedr. VM i år, så det varer ikke længe, før jeg begynder at se efter et alternativt løb i efteråret. Og nej - det bliver ikke Spartathlon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar