tirsdag den 18. januar 2011

At vove er at miste fodfæste for en stund

..og nu vover jeg! En gang imellem (faktisk ofte) udvikler ting sig i en retning, man slet ikke havde ventet. Denne gang er det heldigvis til det positive.

Da jeg talte med Jan Bølle fra Ideomeo første gang, nævnte han bl.a., at han kunne forstille sig, at jeg deltager i nogle arr., hvor Colibri skal fremvises, og nu er det alvor. Jeg havde nok forventet, at jeg skulle være med på sidelinien og bare fortælle lidt om mine erfaringer med at løbe i Colibri tights, men Jan er vist af en lidt anden mening.

Det første arr. er ved at blive sat op. Et foredrag for Greve Sport, hvor Lars Jørgensen og jeg skal fortælle om Colibri. Den oplysning havde nær slået benene væk under mig. Ikke fordi jeg skal være mere i centrum, end jeg havde ventet (selv om det er slemt nok), men at jeg skal stå ved siden af en håndboldlegende!


Enhver håndboldinteresseret kender den tidl. landsholdsforsvarer og nuværende AG København-spiller Lars Jørgensen , der bl.a. har spillet i Spanien og var med på det landshold, der vandt EM 2008. En sportsmand på absolut topniveau gennem en lang årrække. Og ham skal jeg stå ved siden af - en midaldrende kvinde med en forholdsvis kort løbekarriere, svingende motivation og supermotionist. Det bliver helt vildt!! Datoen er ikke fastlagt endnu, men det bliver formodentligt i begyndelsen af februar.

På det mere jordnære plan er jeg nu i gang med kostregistreringen og går rundt med en skridttæller i forbindelse med 'Løb og muskler'.

I går aftes fik jeg genoptaget at cykle til arbejde efter 2 mdr. med toget. Dette faktum er naturligvis også en del af, hvorfor jeg har taget på gennem de sidste 3-4 mdr. Man har ikke ustraffet en løbemæssig træningsnedgang samt totalt cykelstop pga. vejrforholdene. Så jeg håber at smide de overskydende kg forholdsvis hurtigt.

Coachen har sendt en advarende sms fra Argentina: Forsigtig! Der er en lang sæson til at lave resultater.

Min fys.behandling begynder i morgen kl. 08, og i løbet af ugen modtager jeg et par Colibri tights med rygstøtte. Dejligt at der nu kan gøres noget aktivt for at få ryggen i orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar