lørdag den 29. januar 2011

Kong Landin af Kristianstad

Vi fik i sandhed en konge i Kristianstad i går aftes. Kong Landin :-D

Det var en KÆMPE oplevelse. Sindsoprivende. Nervepirrende. Total vild oplevelse. De sidste 5 min. kan slet ikke beskrives, men jeg håber, at bare lidt af euforien nåede ud til tv-seerne.

Jeg har taget lidt billeder, men det er svært med et mobilkamera, så tilgiv mig kvaliteten.


Hans Lindberg og Ulrik Wilbek kiggede lidt på Ungarn - Polen før vores egen kamp.
Publikum ankommer stille og roligt
 
Jeg sad lige ved det polske studie, og her bliver en spiller interviewet efter kampen.
Stemningen var ikke høj efter nederlaget til Ungarn.

Holdene kommer på banen.
Man får kuldegysninger, når nationalsangen synges!

Holdets grand old man - Lars Christiansen

Ud til pause og gode råd fra Wilbek.

Et spændt publikum i pausen.
12 - 12, så det kan gå begge veje.

Forsvaret kæmper alt, hvad de kan
 
Timeout. Kom nu ind i kampen Mikkel!!

Kongen af Kristianstad - Niklas Landin

Taget i sek. efter slutfløjt.
Jeg rystede så meget på hænderne, at kvaliteten blev således :-D

Glæde - ren glæde

Tænk at vi gjorde det!

Mikkel Hansen interviewes efter kampen

 Dagens banner:
ULRIKS MENU:
25/1 PYT I PANNA
28/1 TAPAS
30/1 FOIS GRAS

1 kommentar: