mandag den 3. januar 2011

Samarbejdet med Ideomeo

Jeg har haft besøg af Jan Bølle fra Ideomeo, så vi kunne tale mere om vores samarbejde. Jeg har fået udleveret tights i de 3 længder: kort, 3/4 samt lang. Kompressionen er den samme i alle 3 længder, dvs. til over knæet.


Vi fik talt med min dårlige ryg, og jeg får derfor tilsendt en anden model, der støtter længere op ad ryggen. Håndboldspillere laver mange vrid i ryggen, så Ideomeo har et produkt, jeg måske kan have gavn af.

Til gengæld skal jeg medvirke i nogle arr., hvor sportbutikker holder foredrag, og Colibri tights bliver forhandlet, så jeg kan fortælle om mine erfaringer med produkterne. Det kan også være løbeklubber, der holder salgsaften med en sportsbutik. Jan nævnte, at bl.a. Løberen og Kaiser Sport er meget interesseret i at forhandle deres tights.

Jeg holder ikke foredrag, men jeg er af og til blevet spurgt, om jeg ikke har lyst til det. Dette samarbejde kan måske give mig en idé, om jeg skal overveje det lidt grundigere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar