søndag den 27. juni 2010

Ugen, der gik

Det har været et fantastisk løbevejr i den forgangne uge. Er det ikke vidunderligt, når det kun tager 3 sek. at få løbetøjet på? :-) Det er ved at være på tide at få udskiftet musikken på min mp3, men det er bare sådan et stort arbejde :-] Jeg har stadig samme musik, som blev lagt på til 6 dages løbet i august 2009, men da jeg også har radio i, hører jeg lige så ofte P3 eller Radio Soft, når jeg løber. Jeg skal bl.a. have lagt genopdagede Dire Straits på. Jeg var vild med Dire Straits i mine yngre år, og de bringer dejlige minder frem om gymnasietiden, fester, Claus (hvor mon han er i dag?). Når musikken er mit største problem, kan i nok regne ud, at det går godt med knæet. Jeg har intet mærket i et par uger, så nu kan jeg stille og roligt begynde at optrappe træningsmængden. Der har sneget sig et par ekstra km på i den forgangne uge i forhold til træningsplanen, men heldigvis er coachen i godt humør, så det er godkendt :-) Der er kun 13 uger, til det går løs i Schweiz...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar