mandag den 28. juni 2010

Træningsplaner

Træningsplaner er en fleksibel størrelse. Som jeg tidl. har nævnt, har Jesper og jeg lavet en grundplan for træningen frem mod 24H i september, men den skal naturligvis justeres hen ad vejen. Der skal tages hensyn til skadesindikationer, mental træthed, personlige forhold eller (på den positive side) bedre respons på træningen end forventet. Jeg er i gang med basistræningen, som skal evalueres om 14 dage. Nogle ting skal imidlertid planlægges i god tid, f.eks. konkurrencer, der betyder rejseudgifter. For at få billige orangebilletter til Jylland skal man være hurtig på tasterne! Derfor ligger det allerede nu fast, at både Jesper og jeg deltager i Vodskov ultrarun d. 28. august. Jeg har ordrer om at løbe et 'veldisponeret løb, der ikke går ud over den efterfølgende uges træning'. På dansk betyder det 'et roligt træningspas på 60-65 km'.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle nog aldrig kunna ha den diciplinen att se en tävling som träning men Krister pratar ofta om det! :-)

    SvarSlet
  2. Hej Laila

    6 timers løb er god træning til 24 timers løb. Jeg er ikke en hurtig løber, så jeg bliver aldrig rigtig god til 6 timers, men derfor kan man jo godt deltage alligevel :-)

    SvarSlet
  3. Altså May-Britt! Du ER en hurtig løber. Har du glemt din fantastiske marathon PR?

    Vedr. dit sidste anlæg, hvis du skrive mig en email med din adresse, så sender jeg dig en cd med god løbemusik på.

    Tracy

    SvarSlet