søndag den 13. juni 2010

Besøg fra Malmö

Efter torsdagens træning, hvor knæet var lidt præget af den lange tur om onsdagen, valgte jeg at holde en hviledag fredag. Jesper er på besøg, så vi ser Le Mans og fodbold, snakker træningsplan mod 24H og fællestræner. Jesper er stadig ikke vild med, at jeg løber længere end 5-7 km, men han er på ukendt territorium, så turen blev 11,6 km. Det kommer jeg nok til at høre for længe :-/ Nu har jeg højt og helligt lovet at tage det roligt de næste 4 dage, og så kan jeg begynde optrapningen, hvis der intet er at mærke fra knæet. Desuden er intervaltræningen, der skulle påbegyndes i den kommende uge, udskudt 1 uge. Der bliver arr. 6 timers løb i Vodskov d. 28. august, hvor jeg håber at deltage som et led i træningen. Det afhænger af, hvor billigt jeg kan komme til Aalborg, da det jo vil være en del udgifter i forbindelse med turen til Schweiz 4 uger senere. Jeg kender Karim Abbas fra adskillige marathonløb, så jeg vil med glæde støtte løbet. @ Anne fra Schweiz: må jeg bede dig kontakte mig via min mail? .

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt

    Tak for opmærksomheden i forbindelser med Vodskov UltraRun . Jeg håber at du kan komme . Det glæder mig "meget" at se dig .

    mvh. www.karimirak.dk

    SvarSlet