mandag den 28. september 2009

Sponsorer

Jeg bliver ind imellem spurgt, om jeg ikke kan få en sponsor? Evt. NOVO-koncernen, hvor jeg er ansat. Desværre sponserer de ikke ansatte med én undtagelse: Søren Lilleøre, som i år fuldførte Marathon des Sables, men det gør de i kraft af hans specielle 'status'. Søren er nemlig diabetiker. Han kan derfor bruges som et godt eksempel på, at man godt kan tage insulin og stadig dyrke ekstremsport :-) Jeg ville muligvis kunne få en sponsor, der vil leverer lidt tøj mod reklame på, men tøj har jeg nok af. Det er penge til rejseudgifter og startgebyrer, jeg har brug for: EM/VM i Frankrig - deltagelse i 6D på Bornholm - Ironman i Kbh eller Spartathlon. I disse krisetider har selv danske topatleter svært ved at få en sponsor, så hvor stort er håbet for en amatør indenfor en ikke-publikumsvenlig sport? Så jeg må bare prioritere, hvad jeg helst vil deltage i. Det er også OK. Sådan er betingelserne for alle os motionister ;-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar