tirsdag den 8. september 2009

Hvornår er man 'inde i varmen'?

Det er altid interessant at læse, hvad folk har skrevet på Dourun og blogs, når man kommer hjem efter et løb. Denne gang har alle 4 deltagere fået mange flotte ord med på vejen, og jeg ved, at vi alle er meget tilfredse og stolte over vores resultater. Hvor ofte lykkes det for samtlige deltagere at komme hjem med et godt resultat? Derfor støder det mig lidt, når jeg på en blog flere gange bliver omtalt som 'ikke inde i varmen'. Det får mig til at spekulere på, om det kun tæller at ligge på en podieplads? Jeg føler mig i allerhøjeste grad inde i varmen, når jeg slutter som nr.9 ud af 27 deltagere og dermed i den bedste 1/3-del af feltet, der består af mange erfarne løbere. Men måske er det bare mig, der har misforstået noget?

3 kommentarer:

  1. Kære May-Britt!

    Hvis DU ikke er inde i varmen, hvem er så?

    Jeg takker for den fine løbsberetning, for vikardækning på bloggen og generelt for at få lov til at følge med på sidelinjen. Du er til stor inspiration og motivation.

    De bedste hilsner og ønsker fra LøbeSnegl :0)

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt

    jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan du havde planlagt løbet hjemmefra?

    Havde du et estimat for hvor langt du (cirka) ville løbe pr døgn? ville du løbe stabilt eller "lægge i banken"?

    Hvordan var din taktik for det enkelte døgn? havde du planer om gå/løb eller steady-state?

    Hvad med søvn? en plan om x antal timer på fast tidspunkt hver dag eller tog du det som det kom?

    Sådan overordnet : havde en fastlagt en stram plan pr døgn og holdt hårdt for at overholde den - eller dog du døgnene som de kom/gik?

    Endnu engang tillykke med din fantastiske præstation !! og velkommen indenfor i varmen c";)

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt

    Først et stort tillykke med det flotte resultat. Super sejt...!
    I mine øjne er du ikke bare "inde i varmen". Du er en af de bedste ambassadører dansk ultraløb har. Du blander dig i den offentlige (ultra)debat, hvor du bidrager med dine meninger, holdninger og viden omkring, stort set alt indenfor løb. Og så præstere du ret gode resultater ... man kommer vel ikke på landsholdet uden at have præsteret noget. Jeg bliver glad og stolt når jeg ser dig på Startlisten til vores løb i Albertslund. Glæder mig til at se dig d. 24. oktober.
    Charley Prødel

    SvarSlet