torsdag den 24. september 2009

Drømmen udskydes

Der er stor sandsynlighed for, at jeg får tilbudt en anden lejlighed indenfor det næste ½ år, så drømmen om en Ironman i 2010 må udskydes et års tid. De penge, der skulle bruges på en cykel, må nu gå til flytningen. Det er tid til at finde lidt varmere tøj frem, når jeg skal løbe. Der er sikkert mange, der stadig løber i korte tights og t-shirt, men en kylling som mig er allerede trukket i 3/4 lange tights, langærmet t-shirt og vest :-/ Heldigvis er det stadig vejr til at bruge mine superlækre solbriller :-D Benene føltes tunge i går, så jeg droppede de planlagte intervaller og nøjedes med cykelturen til arbejde. Belønningen var friske ben i dag. 15 km i 5.30/km. Alligevel frygter jeg lidt søndagens marathon. Jeg er usikker på, om benene allerede er klar til 42 km, så jeg er glad for min indgåede alliance med Niels Høg, om at vi hiver hinanden igennem. Jeg ved godt, hvem der får lov at tage det store slæb, og det kommer nok til at koste mig en stor is på et senere tidspunkt ;-) Dejligt at se, at 27 personer har tilmeldt sig løbet, der er dedikeret René Fasting. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar