lørdag den 12. september 2009

Mens vi venter på Wozniacki

Caroline W. skal i kamp i dag, og det samme skal Nadal. Det er dømt TV-tennis i hjemmet i Birkerød :-) Endelig en nat uden mærkelige drømme. Til gengæld har jeg stadig ondt under fødderne. Kom til at tænke på, at der findes en form for tortur, hvor man systematisk slår folk under fødderne... Min ankel mærkede jeg INTET til under hele løbet. I begyndelsen af løbet fik jeg ondt hen over lænden, hvilket gjorde det besværligt at komme op fra sengen, men så snart jeg var oppe at stå, forsvandt det. Absolut ingen gener efter hjemkomsten. Men trætheden bagefter kommer lidt bag på mig. Synes jeg sover hele tiden, og det er først nu, jeg føler, at jeg kan begynde at overskue praktiske ting igen. Så mit hus trænger til en kærlig hånd ;-) Forårssæsonen for 2010 under udarbejdelse, og den ser desværre dyr ud, så der skal tages nogle valg/prioriteringer, bl.a. mellem EM/VM i maj i Frankrig, hvor rejseudgifter skal afholdes af mig selv og 6 dages løbet på Bornholm i juni, som vil løbe op i ca.3000 kr. for startgebyr, transport osv. Med mindre jeg vinder i Lotto, bliver der nok ikke råd til begge dele. At det kommer til et valg, hænger også sammen med, at jeg jo skal løbe Barcelona Marathon i begyndelsen af marts. Det er et løb, jeg glæder mig meget til, så den deltagelse står fast! Og så vil jeg egentligt gerne løbe Espoo 24H i slutningen af januar. Pt. står jeg på ventelisten. Tilmeldingen startede, da jeg var i Göteborg, og der var udsolgt på 7 timer. Dette er den naturlige konsekvens af aflysningen af Bislett 24H, samt at Århus 24H ikke bliver til noget. Der er jo også Spartathlon 2010 inde i billedet, men det er så langt nede på prioriteringslisten, at det muligvis ikke bliver aktuelt. Men sæsonen for 2009 er slet ikke slut endnu! 1 marathon om 14 dage (Rudersdal Marathon In memoriam René Fasting) - 6H Albertslund - 6H Grenaa. Jeg kan mærke, jeg er ved at være 'konkurrence-træt' for i år, så der bliver ikke presset flere løb ind i kalenderen. Til sidst et citat, jeg brugte som motivation i Göteborg: Running is a big question mark that's there each and every day. It asks you, "Are you going to be a wimp or are you going to be strong today?" Peter Maher - og hvem har lyst til at være en svækling? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar