fredag den 11. september 2009

Natlige svedeture

Jeg har aldrig før haft ubehagelige drømme efter et løb. Nu vågner jeg op badet i sved og har svært ved at komme tilbage til virkeligheden! Første gang, det skete, drømte jeg, at jeg løb på ruten. Det var fuldstændig mørkt (i virkeligheden var ruten oplyst hele vejen rundt), og jeg kunne ikke høre eller se de andre løbere. Jeg vidste bare, at jeg stadig løb, men jeg kunne slet ikke finde ud af, hvor jeg løb. I nat var jeg igen ude at løbe, og jeg manglede 3 dage af løbet (underligt så præcise drømme kan være). Jeg havde bare så ondt i fødderne!!! Vågnede med smerter under fødderne og havde svært ved at falde i søvn igen. Det lyder ikke så voldsomt, men det føles faktisk på grænsen til mareridt, og det tager lang tid at overbevise mig selv om, at løbet faktisk ER slut. 3 nætter har det nu stået på. Mon jeg er den eneste, der har oplevet det?

2 kommentarer:

  1. Kære May-Britt, ikke at jeg har prøvet det, men jeg har heller ikke løbet 6-dagesløb, men mon ikke det er naturligt, at der kommer sådanne reaktioner ovenpå manglende søvn og stor kraftanstrengelse?
    Det lyder ikke som særligt rart, og forhåbentligt går det hurtigt over. Hvordan med træthed i øvrigt? og hvad med ryg og ankel, har du gener efter løbet?
    Mange hilsner Kirsten Frederiksen

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten
    Jeg har svaret på dine spørgsmål i dagens blog. Håber det er svar nok :-)

    SvarSlet