tirsdag den 22. september 2009

Bøger

Jeg fik anbefalet et par bøger, da jeg var på kursus i søndags. Den ene har jeg i forvejen: Idrættens træningslære og den anden har jeg nu fået hjem fra biblioteket: Aerob og anaerob træning Vi fik desuden anbefalet hjemmesiden Motion online som indehaves af Morten Zacho, cand.scient i idræt fra Kbh. Universitet. Så er der lidt at gå i gang med nu, hvor efteråret er på vej. Jeg elsker at træne om efteråret! Nu skal vi ud og løbe i naturens smukkeste farver :-) Planen for i dag løb egentligt på 10 km tempotur, men da jeg godt kunne mærke gårsdagens 25 km i benene, valgte jeg at løbe samme distance, men i langsomt tempo. Den vigtigste regel indenfor løb: Lyt til kroppen! Der er noget, der tyder på, at jeg ikke er så restitueret, så jeg føler mig. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar