lørdag den 5. september 2009

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen :-) Først og fremmest tusind tak for Maren for at adm. bloggen :-))) Vanvittigt stolt af 588,564 km, hvilket er ny dansk rekord :-) Der skal nok komme meget mere i de kommende dage, men hvis nogle undrer sig over morgenens ujævne præstation, så kommer den hurtige forklaring her: Ved midnatstid begyndte jeg at få meget ondt under fødderne pga af de utallige stød op gennem foden i 6 dage. Kl.04.45 var det fuldstændigt umuligt at gå, så jeg havde to muligheder: jeg kunne trække mig fra resten af løbet, eller jeg kunne satse, og jeg valgte at satse. Tog 2 stk Ipren og fik en times søvn, og kl.06.30 skete miraklet: jeg kunne løbe igen. Fik løbet 20 km de sidste 2½ timer, og med 108,5 km i det sidste døgn, var der ikke mere at hente... At se Lars, DK´s ubestridte ultrakonge, løbe ny nordisk rekord og World Best 2009 hjem, var ubeskriveligt, men meget mere om det senere, for nu skal jeg have et glas rødvin. Ærgrer mig kun over at jeg ikke stolede nok på mig selv til at købe en fl. champagne ;-)

7 kommentarer:

  1. Hej May - britt:-o)

    Velkommen hjem og igen tillykke med resultatet.. Nyd rødvinen, håber du har lidt ferie de næste dage, til at komme ovenpå...
    Ses til 6 - timers løbet Albertslund;-o)
    kh Tina

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem, May-Britt. Du oppnådde virkelig et champagneresultat. Jeg er dødsimponert !!! 588 km under så tøffe værforhold. WOW !!! Respekt :-)

    Håper du nyter vinen .-)

    SvarSlet
  3. Hej velkommen hjem. Super løbet. Surt at det skulle blive sådan et vejr.

    Lasse

    SvarSlet
  4. og du har da bare al mulig grund til at være PAVE STOLT - stort tillykke til dig, håber rødvinen nydes i fulde drag (måske med benene oppe ;-))

    SvarSlet
  5. jeg vil gøre det kort : RESPEKT !!

    SvarSlet
  6. Heia Danmark. Utrolig bra innsats av dere alle. Og jeg forstår at du tvang deg fram, kilometer for kilometer - dag etter dag. Jeg bøyer meg i støvet og GRATULERER med flott innsats og flott resultat.
    Snakkes
    Per A Heskestad, Norge

    SvarSlet
  7. Tillykke May-Britt.
    Dælme godt gået!!!

    SvarSlet