onsdag den 16. september 2009

Drømme

"Dreams are only dreams till you write them down. Then they become goals" Jeg har altid været facineret af sportsgrene, hvor flere dicipliner indgår. Tænk at være god til flere ting på én gang! Næste år kommer Challenge Touren i triathlon til København Challenge Copenhagen og så er det at drømmene indfinder sig :-) Men man skal også kende sine begrænsninger, så det bliver bare fra tilskuerpladserne, jeg skal overvære begivenheden. Selv om der er jo en triklub i Birkerød... Men nej!!! Men i stedet for Spartathlon? Hmmm... Men mon ikke det stadig bliver ved drømmen? Den skader ikke, og jeg kan få mange timer med at gå ude på landevejen, mens jeg drømmer om en Ironman :-)

2 kommentarer:

  1. Hej May - Britt

    Rart at høre jeg ikke er alene om den drøm!! Om den nogensinde bliver virkelighed må tiden vise. En ting er sikkert det kræver intensiv svømmetræning for mit vedkommende:)
    Men som skrevet godt at vide vi så er to der drømmer;-o)
    Tina

    SvarSlet
  2. Det ville nok ikke være så tosset endda, når man ser på din skades historik. Træninge er helt sikkert mere skånsom. Men at overkomme at svømme så langt som man skal på åbentvand kræver en del tilvænning.......og for mit vedkommende , ja så kom min mund til at love at jeg vil lave en ½ ironman til næste år.

    Linda

    SvarSlet