lørdag den 26. september 2009

Skandinavisk triumf i Grækenland

Det blev et vildt løb at følge! Lars, der lå i top 10 længe, faldt lidt tilbage og med meldingen om, at han havde klaget lidt over smerter ved 81 km, blev jeg urolig. Men der er ikke mange, der kan æde smerten som Lars, og han klatrede stille og roligt op ad ranglisten igen. Meldingen på Kondis lød, at 'han kom bagfra som et uvejr' :-D I mine øjne er det nærmest sensationelt, at han bliver nr.2 så kort tid efter 6D! Og så sætter han ny personlig rekord med 58 min.!!! Hvad kunne det ikke være blevet til, hvis han ikke havde løbet i Göteborg? At Jon Harald bliver nr.3 er lige så glædeligt, men knap så overraskende. Allerede for et par måneder siden fortalte jeg ham, at jeg forventede, han stod på podiet. Muligvis som vinder. Det blev ikke i år, men en 3. plads i et af verdens mest prestigefyldte ultraløb er en fantastisk debut :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar