tirsdag den 15. september 2009

Slut med ferien

Det var så de 2 ugers ferie: en aktiv uge og en rekreationsuge - lige sådan som ferier skal være :-) Jeg var blevet lidt for komfortabel før ferien. Jeg valgte at tage toget til arbejde i stedet for cyklen. Det giver mig kun ca.15 min i 'tidsgevinst', koster 500 kr. om måneden og supplerer ikke løbetræningen. Faktisk en lose-lose situation :-( Men nu starter jeg forfra: frem med cyklen igen... Jeg er begyndt at lægge flere km på løbeturene. Løb 17 km i går uden problemer, men selv om der ikke er noget at mærke i kroppen, ved jeg, at den stadig er under rekonstruktion, og der skal passes på. Kan i huske de dyre løbesolbriller, jeg købte? Jeg er superglad for dem! Jeg, der aldrig har løbet med solbriller før, har dem nu på, så snart der er den mindste sol på himlen - både under løb og cykling. Først nu lægger jeg mærke til, hvordan jeg tidl. kneb øjnene sammen pga. solen. Søndag d.27.9. kl.08.30 løbes Rudersdal Marathon in memoriam René Fasting Pt. er der tilmeldt 19 løbere, men jeg håber, flere vil tilmelde sig. Deltagelsen er gratis pr. invitation af løbsarr. Tor Rønnow. Nok er jeg ikke i marathonform om 12 dage, men jeg skal med alligevel. En skal jo lukke løbet af ;-)

3 kommentarer:

  1. hej
    trist at dig gamle hp ikke kan findes.
    Har du ingen sponsor, hvis ikke hvorfor, med din energi burde du let kunne finde en sponser der kan betale lidt til dig rejser.
    hilsen jan

    SvarSlet
  2. Hej Jan
    Min gamle hjemmeside kostede penge at have, så da jeg valgte at stoppe, slettede de hele bloggen :-(
    Mht. sponsor så er det jo ikke nemt i disse krisetider. Når selv elitesportsfolk har svært ved at skaffe sponsorer, er det nærmest umuligt, når man dyrker en meget lille og ikke særlig publikumsvenlig sportsgren. Så det er nærmest en tabt sag på forhånd...

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt

    Ang. sponsor-situationen mener jeg at huske du er en del af Novo-koncernen.

    Jeg ved at FlexPen og Novohealth sponsorerede Søren Lilleøre under hans ultramarathon i Sahara. Det kan være de vil støtte en ligeså god sag hos dig, hvis du tilgengæld lader dem skrive lidt om dig i nyhedsbrevet?

    Bare en tanke...

    /Pernille

    SvarSlet