torsdag den 3. september 2009

Livets gang i Lidenlund

May-Britt kl 9:25 dag 5: "Har vanvittigt ondt i begge hofter, når jeg ligger ned, så jeg får ikke sovet ret meget. Vender og drejer mig pga smerter. Mærkeligt nok forsvinder de, når jeg står op, men jeg er så træt, at jeg er nødt til at hvile! Undskylder den manglende opdatering, men nu kæmpes der for hver en meter, og jeg er lykkelig for at klare 100km på dag 4:-). Tak for alle hilsnerne. De bliver læst. Svar følger, når jeg kommer hjem B-)".

4 kommentarer:

  1. Det er så flot at du har løbet 100 km pr dag. Jeg håber og tror, du når de 600.
    To dage tilbage!!!
    Held og lykke og gode ben og hofter til dig.

    SvarSlet
  2. Keep on the good work!!!

    Godt løbet May - Britt, ja som jeg siger til Rene: Det skulle vel også være underligt om i ikke begyndte at få ondt hist & her:-o)

    Hepper på jer alle, i er så seje..
    Tina

    SvarSlet
  3. Hvis du alligevel ikke kan sove, kan du da lige så godt gå ud og humpe nogle runder. Betragt det som afjogning for at løsne op i de stive muskler og led :-) God vind !!

    SvarSlet
  4. Hei May-Britt.
    Jeg husker at jeg også hadde svært vondt i hoftene da jeg skulle legge meg nedpå - så vondt at det var umulig å få sove. Jeg løste det ved å sove sittene :-) Jeg fant en slags lenestol der jeg kunne lene meg tilbake å duppe av. Se om du finner en slik stol May-Britt :-) Du kan også forsøke med å legge en pute eller noe mellom knærne slik at denne avlaster hoftene.
    Stå på!

    Mvh

    Bjørn Hytjanstorp

    SvarSlet