fredag den 4. september 2009

Efteråret er kommet!

Maj-Britt kl 06:50, dag 5 slutning: "Det er frygteligt vejr! Det har regnet voldsomt i nat, og nu blæser det meget kraftigt. Det bliver en lang kamp det sidste døgn! Det er en fornøjelse at se Lars kære på. Han er så træt, og alligevel fortsætter han. Jeg håber, han napper rekorden men en ordentlig margen - helst med min 33 km så det også er nordisk rekord :-)" Red: "Du klarer dig nu også RIGTIG FLOT" Maj-Britt kl 07:12, dag 5 slutning: "Tak :-). Det er nu mest tale om de sidste krampetrækninger i en lang dødskamp:-)"

4 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Det er bare så fantastisk det du der gør!! 6 dage.....
    Jeg har fulgt Jer danske løbere på resultatsiden og I gør det imponerende godt; stort tillykke til Jer alle.

    Håber du kommer godt igennem det sidste døgn!!

    Mvh Vivi

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt,

    Super flot!

    Fantastisk.

    Tænk på det sidste døgn, som 1/6 af et marathon - det er jo bare 7k.

    Held og lykke med det sidste døgn.

    /Søren Holte

    SvarSlet
  3. Du er bare så sej, May - britt. Ikke kun kampen med / mod sig selv, med vejrguderne har ikke været søde ved jer:-O))

    Du er snart "hjemme" og det er så flot.

    tina

    SvarSlet
  4. Per Audun Heskestadfredag, september 04, 2009

    Det høres fælt ut, men det er SVÆRT imponerende - det du og de andre gjør. Lykke til de siste timer. I morgen drar min norske kamerat, Erik til Gøteborg for å løpe 24-timers. Han håper å klare 200 km - så om du har anledning, gi han positiv support. Jeg nøyer meg med halvmaraton (Fjord Norway Half Marathon. Er påmeldt London i oktober og Espoo i januar - så vi får se. Kanskje klarer jeg det norske landsholds-kravet på 220??
    Per Audun Heskestad, Frekhaug - Norge

    SvarSlet