lørdag den 12. maj 2012

Hørsholm Midtpunkt Løbet


Det blev en kølig omgang i Hørsholm. 9 grader, vind på 11 m/s samt regn. Heldigvis blæste det ikke så meget skoven, men varmt blev det bestemt aldrig.

Rygtet om dette fine løb må have bredt sig, for der var langt flere hurtigere løbere til start i år, bl.a. så jeg Dorte Dahl fra Blovstrød Løverne, der altid er god for en 10 km-tid på 36-37 min. Lige fra start blev jeg sat af 8-10 kvinder, og jeg fik kun taget 2 af dem under løbet, så placeringen er ikke noget af skrive hjem om.

Før jeg tog hjemmefra, læste jeg mit indlæg fra sidste års udgave. I år var starttidspunket flyttet 2 timer, og man havde valgt at sende 5 og 10 km løberne afsted med 5 min. mellemrum. En forbedring efter min mening. Bakkerne var de samme, selv om de ikke var helt så slemme, som jeg huskede dem. Jeg følte, jeg havde et godt og stabilt løb, selv om tiden blev 40 sek. langsommere end sidste år: 47:42. Om det skyldes vejret eller dårligere form må svæve i det uvisse.

Efter løbet var der ½ l. vand, frugt (æbler og pærer) samt müslibolle til alle. Præmier til de 3 bedste løbere samt lodtrækningspræmier. Sammen med den udleverede startpakke er 100 kr. billigt for at deltage i løbet.

Jeg havde, som sidste år, valgt at cykle til Hørsholm, og det blev en kold fornøjelse hjemad i klamt løbetøj. Hjemme ventede varm cacao og sydfynske jordbær :-)

I morgen skal jeg løbe I FORM Kvindeløb, men jeg indrømmer gerne, at lige nu kan lysten til endnu et 10 km løb ligge på et meget lille sted!

3 kommentarer:

  1. Ved du hvor man kan se sin egen tid og resultater fra Hørsholm Midtpunkt løbet?

    Ville egentlig gerne have mit navn frem, men kan ikke finde ud af det.

    Men hilsen fra Jens i Vejle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jens
      Jeg har skrevet til Axel, der har stået for at sende mails ud, hvor man kan se resultater. Jeg kan nemlig heller ikke finde dem, og jeg kan ikke huske, hvordan de kom sidste år, men det sker nok på mail.

      Slet
    2. Så er resultatlisten lagt ud: http://www.hoersholmmidtpunkt.dk/Aktiviteter.20.aspx

      Slet