mandag den 14. maj 2012

Tiden er vigtigere end placeringen

Så er resultatlisten kommet fra Hørsholm Midtpunkt Løbet, og som jeg forventede, gik sejren til Dorthe Dahl på 10 km, men for en gangs skyld slog hun mig 'kun' med 8½ min. :-)

Resultatlisten fra IFORM Løbet bliver justeret hele tiden: de første par timer efter løbet havde jeg slet ikke noget resultat, og siden jeg kom på listen, har jeg ligget både nr. 26 og 28 ud af et skiftende antal fuldførende løbere, men det endelig resultat er blevet nr. 28 ud af 4477 med tiden 22:05. Øv, der ærgrer mig stadig med de sølle 4 sek. fra min PR. Hvis jeg havde sat ny hurtigste tid på 5 km, kunne jeg være blevet nr. 1015, og jeg havde stadig været lykkelig. Tiden er vigtigere end placeringen, for tiden kan jeg selv gøre noget for at forbedre, mens placeringen afhænger af ting, som jeg ikke har indflydelse på.

Efter 2 dages konkurrence blev mandagen brugt til en rolig tur på knap 2 timer på landevejen og i skoven. Min ankel er stadig lidt øm efter sidste søndags vrid, men det er ikke noget, jeg mærker, når jeg løber, hvilket kan indebære en risiko for overbelastning, som jeg skal være opmærksom på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar