lørdag den 15. oktober 2011

Tilbud på mp3 samt Parkrun

Det er snart slut med fuglesang og lyse sommeraftener, og så kan det måske hjælpe lidt på træningslysten at have din ynglingsmusik med på turen. Rema 1000 har tilbud på Denver Shuffle 2GB i næste uge: 99 kr. for en mp3 uden så mange dikkedarer. Den er anmeldt i 'Aktiv Træning' i juli 2011. Jeg har en god mp3-afspiller med radio, men jeg savner af og til en model, der kan klipses fast i buksekanten, når jeg skal bruge den lille lomme bagpå til andre ting, så jeg benytter tilbuddet på mandag.


Så er Parkrun kommet til Fælledparken på Østerbro. Der har i længere tid været afholdt Parkrun på Amager, og nu starter konceptet med et gratis 5 km løb med tidstagning altså også på Østerbro. Løbet afholdes hver lørdag kl. 09. Det eneste, der kræves, er at du tilmelder dig på forhånd og medbringer en stregkode hver gang. Stregkoden er den samme til alle løb, og man kan derfor vælge at laminere koden.
Jeg er selv tilmeldt, men jeg har aldrig benyttet mig af muligheden, fordi det tidsmæssigt tager for lang tid at tage til Amager for at løbe 5 km, men jeg vil helt sikkert benytte mig af løbet på Østerbro som testløb, når den seriøse træning går i gang efter nytår. Parkrun afholdes i alt 6 steder i Danmark.

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet om Parkrun i Fælledparken May-Britt. Der er alt andet lige ikke så langt til Østerbro som til Amager når man bor på Nørrebro :-)

    SvarSlet
  2. Så ses vi måske en dag :-)

    Mvh,
    May-Britt

    SvarSlet