fredag den 7. oktober 2011

Prøv det! Prøv det!

Min lyst til flødeboller kan ligge på et meget lille sted i dag! Selv om distancen kun er 10 km, har det et snit af ultraløb over sig. Det er nemlig ikke et løb, hvor man træner løbets fulde indhold. Hvem ved sine fulde 5 spiser 24 flødeboller??? Selv mine børn ryster på hovedet af mig, og så må jeg jo havde gjort noget rigtigt ;-)

Der er kun én ting at sige til den slags løb: De kan ikke genfortælles. De skal opleves!

Der er lagt billeder fra Flødebolleløbet på AK 73´s hjemmeside. Løbet blev massivt dækket af fotograf Jan K. Madsen, og der er mange sjove stemningsbilleder. Her er en lille appetitvækker fra albummet..

Skal det være med eller uden kokos?
Starten er netop gået, og endnu ser alle friske ud

Det blev ikke nemmere at få klemt flødebollerne ned, som tiden skred frem
Forløsning! Endelig i mål og en velfortjent tår vand
Leon og jeg på et fælles vinderbillede
Bemærk de flotte trøjer :-)
Det var ikke alle, der var lige heldige med at bestille trøjer i den rigtige størrelse :-D
Retfærdigvis skal det siges, at alle trøjer var damemodeller og derfor små i str.,
hvilket mændene blev narret af. Især de pink trøjer var morsomme, for der står
'Venindeløbet 2011' i det ene hjørne

3 kommentarer:

  1. Det må næsten prøves engang :)

    Læser i øvrigt din blog via Google Reader, men man kan kun se de første linier i indlægget derinde. Har du mulighed for at ændre på indstillingerne, så hele indlægget vises i Reader?

    SvarSlet
  2. He he - jeg hørte godt et par historier, under dagens Erimitage Marathon, om det famøse flødebolle event ... Ved sq' ikke om jeg tør :-)

    SvarSlet
  3. Uha, hvis jeg vidste, hvordan man ændrer indstillinger, gjorde jeg det gerne, men jeg aner det simpelthen ikke :-/

    Mht. Flødebolleløbet: Det må man bare prøve én gang i livet :-D

    Mvh, May-Britt

    SvarSlet