fredag den 28. oktober 2011

Etape du Tour Act II

Næste års udgave af Etape du Tour er blevet offentliggjort, og lige som i år er der to valgmuligheder: Alperne og Pyrenæerne. Jeg har haft mulighed for selv at vælge, hvilken jeg vil deltage i, og vejledt af Anders Licht-Larsen, der er godt kendt i det franske, vælger jeg Act II i Pyrenæerne.


Alperne 140 km

Pyrenæerne 197 km
Turen fra Pau er godt nok knap 60 km længere, men efter Anders´s vurdering er den mindre teknisk krævende end ruten i Alperne. Desuden vurderer han den som flottere og vildere. Der er 4000 højdemeter på begge ruter. Det spiller også ind, at vejret ofte er bedre i Pyrenæerne.

Jeg er blevet spurgt, om jeg vil vise tøjet, jeg vandt sammen med rejsen i TV2´s Tour de France-konkurrence. Derfor følger der her en lille foto-kavalkade:

Tøjet kommer pakket i stofposer

Her er det min nye jersey

Jersey med løse ærmer
Ærmerne regner jeg med også at bruge under løb

Kvalitetsmærke på ærmet

Indersiden af jakken

Wind jacket

Ryggen

Cykelhandsker

Cap

Tights
Så er jeg vist klar til vinterens timer i spinning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar