lørdag den 22. oktober 2011

Selvfølgelig er der lagkage

Jeg læste en fin formulering i Frederiksborg Amts Avis i dag. Det var en artikel om Anne Laxholm, der vist mest er kendt som dommer i 'Vild med dans', men når man er så gammel som mig, ved man, at hun for år tilbage blev verdensmester i standarddans. Artiklen indledes med ordene: 'Et liv med dans er ikke altid en dans på roser, men i sjældne øjeblikke er det magisk - og stort set resten af tiden er det en enorm tilfredstillelse" (Af Bine Madsen). Hvis man sætter ordet 'løb' i stedet for 'dans', rammer det meget præcist, og sådan tror jeg, de fleste har det med deres ynglingssport. Måske lidt skørt at omtale, men jeg synes bare, det var så fint skrevet :-)

Planen for hovedmålene i 2012 er klar, og jeg skal nok skrive om det, når coachen har sagt god for forslaget. Han siger, han lige skal ned fra 3000 meters højde, før han er klar til at kommentere ;-)


Hvis der er andre end mig, der har spekuleret over, om der serveres varm kakao og lagkage efter 6 timers løbet i Albertslund, så kan jeg berolige med, at det gør der! De første to år var der en fødselar på dagen, og derfor lavede Karsten lagkager, men i år har jeg ikke hørt om nogen, der har fødselsdag, så jeg blev lidt bekymret. En kort sms til Charley Prødel, der er arr. for løbet, fik mig beroliget: "Ja da. Det er jo tradition efterhånden". Jeg er helt enig, og den slags traditioner skal man slet ikke lave om på :-D

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Er der ikke ved at danne sig et mønster med dine løb:
    Flødeboller-kakao-lagkage. Vi ser om min teori holder når dine
    Planer for 2012 kommer
    Løbe hilsen
    Ole Jessen

    SvarSlet
  2. Du har ret Ole. Der er vist en rød (kage)tråd i mine valg :-D

    Mvh,
    May-Britt

    SvarSlet