lørdag den 29. oktober 2011

På vej til Albertslund

Så er det tid til årets sidste ultraløb '6 Hour race' i Albertslund. Baseret på den siste tids træning er ambitionerne bestemt ikke høje. Kan jeg løbe 30 km uden at få ondt i ryggen (eller nøjes med minimalt ondt), så er jeg lykkelig! Formen er overhovedet ikke til at løbe i 6 timer, så jeg løber så længe jeg kan, og så hjælper jeg, hvor jeg kan resten af tiden. Resultater opdateres 1 gang i timen her

Skal jeg skubbe opmærksomheden over på en langt mere kendt person, nemlig Tor Rønnow, medforfatter til 'Elsk at Løbe', så går han efter endnu en PR på marathondistancen. Tor er kendt for sine flotte billedrapportager fra en lang række løb, ofte i tider på 4½ - 5 timer, men i år har han hævet overliggeren til også at løbe hurtigt. Han lagde kameraet væk under Amsterdam Marathon og løb 03:42:39, og i dag håber han at komme ca. 10 min. længere ned!

Vi har alle vores ambitioner, og den ene er ikke bedre end den anden. Det eneste, det gælder om, er at vælge den rigtige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar