søndag den 23. oktober 2011

Her er de så - målene!

Jeg bliver tilsyneladende aldrig klogere! Med fuld turbo kastede jeg mig over bodycombat i torsdags, og i går led jeg af forsinket muskelømhed - Big time! Jeg var sindsygt øm i skulderpartiet, og det gjorde især ondt at trække bukser op. Noget man af naturlige årsager bliver mindet om flere gange i løbet af en dag :-/

Det har - måske - også haft endnu en kedelig effekt, men egentlig håber jeg, at det er årsagen. Jeg havde nemlig ret ondt i højre balle på dagens løbetur. Sådan lidt a la 'diskusprolaps-stråler-ud-i-ballen'-ondt, men jeg krydser fingre for, at det bare skyldes spark rettet fremad og bagud, der er årsagen. Time will tell..

I mellemtiden har jeg fået godkendt mit forslag til del- og hovedmål for 2012 af coachen med ordene 'god progression i distance og niveau', så hvis alt går, som jeg håber, lyder planen:

Årets delmål:
18.03: Sydkystmaraton (primært for at se mit niveau)
14.04: 50 eller 100 km i Albertslund (distance aftales senere)
20.05: Copenhagen Marathon (alle gode gange 3!)
09.06: 24RUN - 12 timers løb
18.08: Ultra Trail Nord Vest 100 km (afhænger af om jeg udtages til ultralandsholdet)

Årets hovedmål:
08.09: EM/VM 24 timers løb, Polen. Alternativt: Mors 100 Miles

Der kommer selvfølgelig også de sædvanlige testløb på 5 km, 10 km og halvmarathon samt flere motionsmarathons.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar