onsdag den 19. oktober 2011

Pink er det nye sort

Jeg har modtaget et tip om, at man kan høre Rasmus Hennings foredrag for 100 kr. mandag d. 14. november i Kbh. Selv om det er et Club Metroexpress-tilbud, hvor jeg ikke er medlem, købte jeg en billet uden problemer, da man ikke skal opgive kode el.lign. Den slags tip modtages altid med glæde.

Jeg har vist ikke fået fortalt, at jeg ikke vandt i lotteriet til næste års London Marathon, men da det ligger i april måned, havde jeg af gode grunde nok fravalgt at deltage under alle omstændigheder ;-)

Til gengæld har jeg vundet et par løbesolbriller gennem en konkurrence på Facebook. Brillen er fra Ryders, der er det mest populære solbrillemærke i Canada  i følge OCP  som forhander brillen i DK. Brillen har en værdi af 399 kr. Farven har jeg valgt ud fra, at Newlines vinterkollektion er pink, så passer tingene lidt sammen, og desuden har jeg et par i hvid. Et hundedyre briller fra Adidas med mulighed for indstilling af stel og næsedutten. Jeg er spændt på, om jeg kan mærke, at der er 1400 kr. forskel i prisen!


For at fuldende billedet købte jeg den lille mp3-afspiller i Rema 1000 i ..... pink! Jeg bliver så cool at se på, når jeg skal løbe rundt i Birkerøds gader :-D   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar