lørdag den 8. oktober 2011

Hvor stort bliver det for Danmark i dag?

De fleste ved, at det er i aften kl. 18.30, at Rasmus Henning skal kæmpe om titlen som verdensmester i triathlon.

Men ved du også, at Kim Greisen i samme tidsrum kan sætte verdensrekord i flest gennemførte ironmans på et år ? I går, efter 8 gennemførte løb i Deca Iron Italy tangerede han rekorden, og når dagens konkurrence er fuldført, er den hans alene! Og han gennemfører ikke bare løbene. Han blander sig altid i topstriden, og pt. ligger han på 1. pladsen  i Italien.

Men lad dem bare tage deres titler, for til foråret venter der mig den største ærestitel, man kan få: Farmor. Min søn og hans kæreste venter barn til april, og selv om jeg brillierede med at sige, at jeg var alt for ung til at blive farmor, og tanken endnu ikke helt har bundfældet sig, så bliver det bare så STORT. Hvad tror I, barnet siger til at få en farmor, der er dronning af Flødebolleløbet? :-D

4 kommentarer:

  1. Tillykke med den kommende titel som Farmor! Og med sejren i flødebolleløbet.

    Ha' en god weekend.

    LisbethK

    SvarSlet
  2. Stort tillykke, det er bare det bedste. Mit barnebarn sagde engang, at jeg var sej. Større kompliment fås nok ikke. Så dronning af flødebolleløbet må også være fint

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt,
    Stort tillykke med den nye titel :-)

    Det bliver spændende at følge den gode Hr. Henning i aften/nat.

    Mange hilsner
    Malene

    SvarSlet
  4. Tillykke med farmorskabet

    SvarSlet