tirsdag den 2. august 2011

Så cykler jeg igen

Hvis nogen hørte en underlig rumlen i går aftes, så bare rolig. Der var formodentligt ikke tale om torden i det fjerne, men om coachens højlydte latter da han læste min sms om DM på 10.000 meter ;-)

Jeg har tilmeldt mig en info-aften hos Fitnessdk om Challenge Copenhagen 2012. De sidste par år har fitnesskæden haft hold, der træner målrettet CC. Jeg tror stadig, at jeg foretrækker den lokale klub SigmaTri, men der sker jo ikke noget ved at høre om det andet tilbud.

Det har været et rolig dag på træningsfronten med bare 10 km restitutionstur, efter at det i går blev til intervaltræning, 1 times spinning samt cykelturen til arbejdet.

For første gang er jeg begyndt at registrere min cykeltur som en del af min træning, så nu bruger jeg Garmin Forerunner 610 for at optage data. Specielt stykket gennem Lyngby er gennemsyret af lyskryds, der på mystisk vis altid bliver røde, når jeg kommer frem (læs en masse grimme ord), men der er også mulighed for lange stræk, hvor jeg trods alt ligger på 30-32/km på min citybike. Ikke imponerende, I know, men det kommer :-)
Og så er der jo nogle herregode bakker på vejen! OK, sammenlignet med Alpe D´Huez taler vi om et lille bump på vejen, men man må jo tage udgangspunkt i, hvor man er, og jeg har stadig 11 mdr. at træne i.

På en lidt forrykt måde ser jeg frem til oktober måned, hvor 2 betydningsfulde begivenheder bliver offentliggjort: Får jeg startnr. til London Marathon? Hvilken etape skal jeg cykle i Frankrig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar