onsdag den 3. august 2011

Når jeg bli´r gammel


I min verden er man først gammel, når man sætter sig i en stol og lader livet flyve forbi. Så i dag er jeg ikke gammel, men jeg er træt og tager mig en fridag fra træningen. Ok, jeg er måske gammel i den retning, at min krop har brug for lidt længere tid til at restituere end en 20-årig :-/

Jeg føler mig ovenpå mentalt, men kroppen virker en anelse tung, efter at jeg er begyndt på en kombination af bodypump, spinning, løb og cykling. Så jeg tager en hviledag og nøjes med cykelturen til arbejde. Det giver trods alt stadig 2x40 min. motion :-)

Jeg skulle have været til pump i aften, men jeg prøver at ændre lidt på rækkefølge i fitnesscentret, så jeg stadig når den planlagte træning, bare lidt forskudt.

Beviset på 2 gevinster ankom i dag:

Armbånd til VIP-teltet til lørdagens enkeltstart.
En af gæsterne vil være statsminister Lars Lykke Rasmussen, der skal skyde enkeltstarten i gang.
Den information gør Anders, der skal med som min gæst, lidt urolig, for nu skal vi kæmpe om pladsen i ølteltet ;-)

Det skriftlige bevis på, at jeg har vundet VIP-turen til Etape du Tour 2012.
Til højre ses den CD som alle dagvindere har fået. Til venstre et postkort fra Alpe D´Huez.

VIP.. For sådan en som mig, middelklasse og som folk er flest, smager det altså godt, det lille ord 'VIP'. Jeg ved, det får mig til at lyde lidt højrøvet, men jeg glæder mig altså til at være noget specielt for en aften :-)



1 kommentar:

  1. Vi borde alla få vara lite "speciella" för en kväll ibland då och då. Det mår man nog bara bra av!

    Vi, jag och maken, var i Alpe D'Huez och såg på Tour de France för bara några dagar sedan. Det var en rolig upplevelse.

    /Laila

    SvarSlet