mandag den 22. august 2011

Når en tåbe ødelægger alle planer

Det kræver kun en ukendt tåbe at ødelægge alle planer for den kommende tid. Natten mellem lørdag og søndag er min cykel blevet stjålet, og da jeg ikke har bil, er jeg afhængig af min cykel. Vel at mærke en ordentlig cykel, som kan holde til lidt af hvert, fordi den både er transportmiddel og skal bruges til både små og større indkøb.

Søndagen gik med at finde gamle kvitteringer frem samt sende anmeldelse til politi og forsikringsselskab, alt imens humøret var på kogepunktet! Cyklen er 4½ år gammel, så jeg regner ikke med at få ret meget dækket af forsikringen.

Mandag formiddag er gået med at købe ny cykel. Jeg har en fast forhandler, hvor jeg får lavet alle mine reparationer, og derfor fik jeg tilbudt samme slags cykel inkl. diverse tilkøb (lås, lygter osv.) med 15% rabat, men vi taler stadig om knap 6.000 kr. Penge, der skulle være brugt til en brugt racer (jeg havde fundet en til 3.200 kr.), kontigent til SigmaTri samt planlagte løb i efteråret. Nu er jeg gået i gang med revurderingen af alle planer, og lige nu tyder alt på, at drømmen om Challenge Copenhagen og dermed medlemskab af SigmaTri udskydes i 1 år, og formodentligt dropper jeg HC Andersen Marathon i Odense. Her kan jeg nemlig sælge mit startnr. med mulighed for køber at løbe i eget navn.

Og jeg er stadig rasende

3 kommentarer:

  1. Åh, nej hvor surt! Det er simpelthen bare så tarveligt at stjæle andres cykler. Alt det bøvl man har bagefter - for slet ikke at tale om prisen.

    Anne :-[

    SvarSlet
  2. Så forstår jeg bedre, at du ikke var med til SigmaTri cykel i søndags og løb idag.

    Øv hvor er det surt - håber du kommer over denne hurdle, så du kan bruge din energi på dét du holder allermest af! Sender et par gode vibrationer :)

    SvarSlet
  3. Jeg kunne i princippet være med til svømning og løb, men jeg er af den indstilling, at kan jeg ikke være med på alle 3 discipliner, venter jeg, til jeg kan. Måske efter jul??

    God træning,
    May-Britt

    SvarSlet