lørdag den 6. august 2011

Off-dagen

I går eftermiddags havde jeg en træning, der var så tung, at jeg overvejede at skifte DM ud med deltagelse i noget powerwalk! Der var absolut ingen tempo i skoene, og efter 6 km gav jeg op. Der var ikke noget som helst positivt at trække ud af det forløb. Som kronen på værket kom en sms fra coachen med en forespørgsel, hvordan det går med træningen? Meenajjjj, øhhhh...

Men ellers går det faktisk ok, og i dag fik jeg løbet 26 km rundt om Furesøen uden problemer (altså andet end våde sko langs søbredden), så jeg lader 'bygones be bygones'

I aften skal jeg til Helsingør og se topidræt, nemlig små tændstikstynde mænd, der slider sig gennem 13,2 km enkeltstart Det tager dem knap 20 min., så jeg er lidt bagud på points med mine 38 min. for næsten samme distance, men den store forskel skyldes selvfølgelig fortrinsvis, at jeg skal stoppe for rødt undervejs ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar