mandag den 29. august 2011

Nye planer undervejs?

Jeg har haft kontakt til Berlin Marathon. En kort mail at jeg ønskede at skifte startgruppe fra 3.10-gruppen til den mere realistiske, men muligvis stadig lidt for optimistiske, 3.30-gruppe, og et par dage senere fik jeg en mail, at jeg var overflyttet. Når man selv er efter folk, der stiller sig i tidsgrupper, de ikke har trænet til, skal man holde sin egen sti ren. Til gengæld stiller jeg mig altid forrest, når der er tale om løb uden mulighed for netto-tid, for man skal jo heller ikke være så dum, at man forærer sekunder/minutter væk, fordi alle får samme starttid. Men til store løb med chip, så der registreres en brutto-tid og en netto-tid, respekterer jeg tidsgrupperne.

Det er nok de færreste, der er interesseret i mine moralske opstød, så jeg går straks videre til næste punkt: Er der nye planer undervejs? Ja, selvfølgelig er der det! Men I får dem bare ikke lige nu ;-)

Jeg skal være sikker på, at der er ro nok til at gå i gang med en målrettet træning, og derfor er fokus først og fremmest på en god oplevelse i Berlin.
Anders har snakket noget om store øl, kæmpe schnitzler og lederhosen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar