mandag den 15. august 2011

Mit nye Road-ID

Jeg har valgt at købe et nyt Road-ID. Jeg er ikke så god til at huske at tage mit velcro-armbånd på, så da jeg læste om den nye, tynde udgave af armbåndet, bestilte jeg straks et til at bære permanent. Jeg har nemlig langt fra altid min pung eller anden identifikation på mig.

Armbåndet leveres i en fin æske
Her ser man tydeligt forskellen på de to armbånds bredde
Jeg valgte str. Medium, og jeg vil sige, at det skal bestemt ikke være mindre, for så ville jeg ikke kunne få på! Jeg har set fotos af armbånd, hvor skiltet er flyttet over på det gule fra Livestrong, og jeg har tjekket: de har samme bredde. Så hvis man i forvejen går med Livestrong, kan man lave sin egen kombi-model.

2 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud - men... Hvordan håndteres de danske bogstaver, æøå ?

    SvarSlet
  2. Der er trykt 'BIRKERØD' uden problemer. Jeg ved ikke med Æ og Å

    Mvh, May-Britt

    SvarSlet