tirsdag den 23. august 2011

Odense er Out - Berlin er In

Både pga. mit dyre nyindkøb og begyndende problemer med ryggen (igen) gør, at jeg har truffet den endelige beslutning om at droppe HC Andersen Marathon i Odense. Det er meget ærgerligt, fordi det måske koster løbeklubben deltagelse i hold-DM, men jeg vægter Berlin Marathon højere, og jeg vil være sikker på, at jeg ikke får ødelagt dette løb pga. ondt i lænden ved at løbe en hurtig marathon 7 dage tidl. Startnr. er allerede solgt.

Jeg fik iøvrigt en mail fra Berlin Marathon i dag, der fik mig til at tabe vejret for en stund. Da jeg tilmeldte mig i oktober 2010 (Ja, man skal være meget hurtigt ude for at få startnr. til Berlin!!), var det meningen, at 2011 skulle være et år med fokus på hurtig marathon, så jeg tilmeldte mig med en forventet sluttid på 3t.10min. Øøhhh - det bliver ikke i år!! Og der er bare ikke noget mere irriterende end folk, der stiller sig længere frem i feltet, end deres form berettiger til, så man skal overhale igen og igen og dermed selv får en langsommere tid end nødvendigt. ØV! For denne data kan ikke ændres, og nu bliver jeg selv et af disse irriterende elementer.

Jeg glæder mig meget til turen, som bliver fra fredag til søndag, så Anders og Lars kan deltage i rollerskating-eventen om lørdagen. Tænk at jeg skal stille til start med Haile Gebrselassie og Paula Radcliffe.
 


3 kommentarer:

  1. Tråkigt att du måste stå över HC Andersen Marathon men ibland måste man bara vara smart!

    Det där med att vissa ställer sig i fel led håller jag med om fullständigt. Det är inte alltför sällan det händer och det är trist för det tar i vissa lopp (läs terränglopp) ganska mycket onödig kraft att springa om utanför stigen.

    SvarSlet
  2. Hej May-Britt

    Ærgerligt t du ikke kommer til Fyn, men jeg kan godt forstå at du heller vil til Berlin.

    Jeg har før fået ændret min startgruppe på selv messen i Berlin hvor man henter start nr. der var en stand man kunne gå over til, så fik jeg sat klistermærke på med et andet startgruppe bogstav.

    Hvad forventer du, nu at din tid bliver i Berlin ?

    Hilsen

    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Jeg håber på 3.30, men alt kan jo ske på en god eller dårlig dag, men 3.10-god bliver den helt sikkert ikke ;-)
    Mvh, May-Britt

    SvarSlet