tirsdag den 28. december 2010

Ny spændende aftale

For et par uger siden omtalte jeg kompressionstights fra Ideomeo . Da David havde fortalt om deres tights, skrev jeg til firmaet for at høre, om de har erfaringer med løbere. De har en lille smule erfaring med løbere, der gennemførte Berlin Marathon på motionsplan i år, og det er alt. De synes, det lyder spændende med ultraløb, og de vil derfor gerne indgå i et samarbejde.

I næste uge skal jeg mødes med Jan Bølle for at få udleveret korte  og lange  tights samt calf pro  med den rigtige kompression, og så er jeg klar til at starte den målrettede træning frem mod DM.

Jeg glæder mig meget til at teste produkterne. Jeg er ellers lidt skeptisk overfor tights med kompression, men i Colibri tights svarer det til at løbe optapet med kinesiotape. Jeg skal nok holde jer opdateret om effekten gennem de kommende måneder.

Til gengæld ønsker Ideomeo at bruge mig som reference på deres hjemmeside, og da jeg tror, produktet holder, er det intet problem. Husk på at jeg ikke kun har Ideomeos ord for effekten, men også min dygtige fysioterapeut Davids ord, og personlige anbefalinger er noget, jeg tror på!

Det er som at få en forsinket julegave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar