tirsdag den 7. december 2010

Fuck cancer

Jeg har flere gange omtalt Chris MacDonald , som vel nok er Danmarks sundhedsforkæmper nr. 1. Norske læsere har måske undret sig over, hvem manden er, men nu kan han ses i en danskproduceret udsendelse på norsk TV om mad mot kreft Udsendelsen handler om kost og motion i forbindelse med kræft, hvor man følger Chris´ fars kamp mod spiserørskræft. En kamp han tabte d. 29. juni 2010. Man kan læse mere om diæten, opskrifter, bøger m.m. på Fuck cancer.

Jeg bliver altid meget berørt, når jeg ser udsendelser om kræft. Alt for mange nære familiemedlemmer har været ramt af sygdommen i en eller anden form. Nogle er døde, andre har overlevet.

Så det jeg ville fortælle om marathontræningen, må vente til lidt senere...

2 kommentarer:

  1. Men husk på, at vi er rigtig, rigtig mange, der er fuldstændig sprællevende - helt uden Chris MD :-)

    SvarSlet
  2. Det ved jeg godt Helle, og egentligt var indlægget også kun ment som en introduktion af Chris M. til de norske læsere, fordi jeg har nævnt ham flere gange.

    SvarSlet