fredag den 24. december 2010

Glædelig jul


Det er juleaftensmorgen, og den hylende vind har lagt sig. Landmandssønnen er kommet sikkert hjem fra Grenå, men det var en lang aften for moderen, mens han var ude på de glatte veje!

Nu nyder jeg min morgenkaffe, og så skal jeg ud på en lille løbetur, før sønnen vågner, og datteren ankommer. Vi skal hygge hele dagen. Annette skal bage julesmåkager. Michael skal samle fuglefoderhus til mormor. Jeg skal bare nyde at have begge unger hjemme igen.

I aften samles vi hos min storebror sammen med den øvrige familie over and, flæskesteg og den uundværlige ris alamande. Ikke et ord om overflødelige kg på sådan en dag!

I morgen venter juleløbeturen med Jesper. Det bliver samtidigt til et langt farvel, for om 3 dage går flyet mod Sydamerika. Mere om den tur i morgen...

GLÆDELIG JUL

2 kommentarer:

  1. Også glædelig jul til dig, tak fordi du vil dele dine tanker med os her på bloggen. Og enig, det er altså ikke juleaften, der skal tælles kalorier.
    Mvh Kirsten F

    SvarSlet
  2. Glædelig jul ønske du osse herfra. Giv Jesper en hilsen med på vejen.
    Tina

    SvarSlet