søndag den 12. december 2010

Julens bivirkninger

Er der kun mig, der er ramt af julens bivirkninger? Juleslik og julemad, der absolut skal spises og giver ekstra julekilo??? Mine bukser strammer allerede, og der er stadig 14 dage, til julen er overstået. Har i en back-up garderobe til fede tider? :-/

Gårsdagens tøvejr og nattens frost betyder glatte veje, og jeg er stadig meget forsigtig, når jeg løber. Jeg er bange for at falde og slå skulderen igen, hvor det endelig ser ud til at gå fremad. Ugens bedste nyhed herfra må være, at jeg ikke har haft ondt siden behandlingen i onsdags :-D

Jeg har tid hos David i morgen formiddag, og jeg er meget spændt på, hvad der sker, når han slår sin klo i mig. Jeg har før troet, at der var bedring, men hans kyndige hænder bliver ved med at finde svage steder. Det, jeg troede var et enkelt skadet punkt, har vist sig at være en altomfattende skulderskade, hvor smerterne er kommet fra forskellige steder hver gang. Så kryds fingre for mig i morgen kl. 10.30...

Nå, jeg må smutte. Juleglögg og æbleskiver venter til eftermiddagens familiesammenkomst. Måske jeg skal ønske mig et par større bukser i julegave???



6 kommentarer:

  1. Det kan da godt være du skal ønske dig større bukser ;o) Nej pjat, mon ikke det ryger af, af sig selv efter jul?
    Jeg kan simpelthen ikke rumme al den mad og blir meget hurtigt træt af det, så det er ikke noget problem for mig. Desuden gør løberiet også, at jeg har lyst til at spise lidt sundere (tilsat en kage eller to selvfølgelig).

    Ja det er virkelig virkelig glat! Vi løber fire sammen og to af dem faldt faktisk igår, da vi var ude! Det er næsten endnu værre idag så jeg har holdt mig til Bodyfit i centret.

    Har du prøvet de der Yaktrax?

    SvarSlet
  2. Nej, jeg har ikke prøvet yaktrax. Jeg løber i trailsko, når det er sne eller glat. I dag var det bare så pletvist, at det var mere oplagt at løbe i mine alm. sko og så være ekstra forsigtig på de glatte steder.

    SvarSlet
  3. haha nej ønsk dig endelig ikke større bukser, kunne jo være du blev lidt for glad for dem ;-)))

    håb hellere på at skulderen da snart arter sig så du kan give den GAS i løbeskoene igen -hvordan gik det idag hos fys?

    mht at komme igennem julemåneden UDEN ekstra polstring, så holder jeg MEGET lav profil i hverdagene (grænsende til det asketiske)for på den måde at give plads til lækkerierne ved diverse komsammen i weekenderne, indtil videre virker den taktik vist meget godt

    (ellers HAR jeg faktisk back-up garderobe haha-men sig ikke lige det til nogen ;-)))

    SvarSlet
  4. nej ser da lige du satser på at stille op i Odense ??? åhhh jeg håber vi ses der ;-)

    SvarSlet
  5. Uhh, bare jeg var lige så mådeholdende som jer :-/

    @ Mette: Det er meget usikkert med Odense, men det er da med i overvejelserne, for så kan jeg bare løbe og nyde Berlin Marathon uden at tænke på tiden.
    Skal du løbe Bjergmarathon, evt. på den halve distance?

    SvarSlet
  6. ½ bjergmarathon m garanti ;-) .........og så tænkte jeg nemlig også på Odense som den næste mulighed

    SvarSlet