tirsdag den 21. december 2010

Colibri tights

I går omtalte jeg nogle kompressionstights, som David har fortalt mig om. Her kommer en nærmere præsentation, men jeg vil vil skynde mig at sige, at jeg hverken har set eller afprøvet dem - endnu!

Tights forhandles af to kendte håndboldprofiler Lars Jørgensen og Kristian Kjelling. De hedder Ideomeo og er beregnet til at forebygge lyskenskader, men som i kan se, forsætter kompressionen ned af for- og baglår. Det nye i forhold til andre tights er, at kompressionen er inddelt i zoner og med forskelligt tryk. Som i kan se på foto, er der to farver, og funktionen svarer i princippet til de optapeninger, man ofte ser hos sportsfolk.

Den indvendige side af tights.
Desværre følger mand eller sixpack ikke med ;-)
Den udvendige side af tights, der kan bestilles i 4 farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar