søndag den 5. december 2010

Møde med realiteterne

Jeg beklager gårsdagens manglende indlæg. Hvis jeg skriver ordene 'julefrokost fredag aften', tror jeg, alle er med! Jeg drikker sjældent, så det slår både hurtigt og hårdt :-/

Ovenpå en mere eller mindre frivillig hviledag banker realiteterne på døren i dag (ja, det gjorde de på sin vis også i går ;-) ) i form Jespers besøg. Han skal holde foredrag i SNIK i Søllerød i morgen aften, så vi har et døgn til at løbe, lave træningsplan til marathon, tale WR2 der påbegyndes d. 1.1.11., se filmen 'Invictus', spise chokolade (det har høj prioritet!) samt snakke om løst og fast. Vi har nemlig ikke set hinanden siden turen til Brugg, og det er faktisk usædvanligt længe, så der skal samles meget op, og det går ofte med lynets hast og i springende tankebaner. Godt det ikke var i går...

Vi har mailet lidt om marathonplanen, men nu skal det hele ned på papir. Jeg er udrustet med en årskalender, som skal udfyldes med km og konkurrencer. Når først han er draget til Sydamerika, ved jeg af erfaring, at det bliver justeringer med ujævne mellemrum, alt efter mulighed for ordentlig satelitforbindelse.

En status på skulderen: uro mandag + tirsdag; absolut intet at mærke onsdag + torsdag + fredag. Mere øm lørdag + søndag. Og NEJ, det er ikke fordi, jeg har svinget i lysekronerne ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar