torsdag den 30. december 2010

Klubskifte


Jeg har valgt at melde mig ind i SNIK atletik Søllerød-Nærum Idræts Klub ligger i den anden ende af Rudersdal kommune, så selv om jeg ikke repræsenterer Birkerød, stiller jeg stadig op for en klub i min kommune. SNIK er kendt for to løb: Griseløbet og B.T. Halvmarathon Min tøjsponsor er i øvrigt også sponsor for sidstnævnte løb, men det har ikke haft indflydelse på valget.

Der afholdes nogle spændende foredrag i klubregi, og i perioden januar til maj 2011 vil der være et træningsseminar med verdensmesteren i militær femkamp Brian Dåsbjerg, der er ansat på Danish sports academy som personlig træningsvejleder.

Klubben støtter medlemmer, der stiller op i mesterskaber under DAF, hvilket var udgangspunktet for min søgning, og kombineret med klubbens øvrige aktiviteter var det en let valg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar