torsdag den 31. december 2009

Årets sidste løbetur

Årets sidste tur blev løbet med Birkerøddernes Løbeklub . Et meget stort fremmøde til nytårsturen på 10 km. Lidt naivt troede jeg, at vi skulle løbe en rolig tur, men der var dømt tempotræning! At jeg ikke forstod at holde lidt igen, vil jeg nok fortryde i morgen, når bakkerne i Skodsborg venter :-/ Efter turen var der kransekage og champagne (Billedet: Knud skænker for Anne, min medløber til Novo Nordisk og Allerød løbene). Klubben har haft stor fremgang i medlemstallet i år. Ca. 50 nye løbere i en klub med lidt over 300 medlemmer er en flot stigning. En meget social løbeklub med et kontigent på 100 kr. årligt må også siges at være et godt tilbud. I 2010 bliver der fokus på hurtighed på 5 og 10 km, og der bliver tilbud om deltagelse i flere konkurrencer. Så jeg får rig mulighed for at se, hvad min intervaltræning fører til...
GODT NYTÅR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar