onsdag den 9. december 2009

En hviledag, der blev brugt til en meget festlig julefrokost. Disse useriøse, men nødvendige decemberbegivenheder har givet et par ekstra kg´s træningsvægt :-/ I dag blev til en længere arbejdsdag end planlagt pga. sygdom, så da jeg kom hjem, var det direkte i træningstøjet og afsted til Bistrup Fysioterapi. Der skulle tages foto til en artikel i magasinet Krop og Fysik Artiklen handler om samarbejdet mellem en løber og en fysioterapeut. Der blev taget billeder på stor bold, McKenzie-øvelse på briks samt udendørs løbebilleder. Artiklen er planlagt til februar måneds nr. Når jeg nu var omklædt, kunne jeg lige så godt træne. Oprindeligt var planen at løbe intervaller i dag, men da jeg har tidligt fri i morgen, vil jeg hellere løbe dem i de lyse timer i min lille park. I stedet for blev det til 12,8 km tempotur. Der er stadig ikke kommet resultater fra søndagens Novo Nordisk løb. De plejer ellers at blive mailet senest tirsdag. Jeg vil da gerne vide, om jeg har vundet min aldersklasse. Mindre hurtige løbere lærer at være glad for de små sejre ;-) .

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt Tillykke med sejren i Bagsværd. Det lykkedes også mig at komme på en 1. plads, da konkurrencen ikke var så hård i min aldersgruppe. Ses vi til løbet i Allerød? Anne :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anne
    Tak for endnu en hyggelig tur :-)
    2 løbere fra klubben og 2 x 1.pl. i aldersklassen. Det er da ret godt løbet :-D
    Jeg vil meget gerne med til Allerød i næste uge.

    SvarSlet