onsdag den 16. december 2009

Vinter i Danmark

Der er to dage, der slår alle andre: årets første dag i korte tights og den første dag i sne. At løbe i total stilhed, mens sneen daler, nyde det smukke vinterlandskab og indånde den friske luft - så elsker jeg at være løber! Min forkølelse kulminerede i går. Det går lidt bedre i dag, og intet kunne holde mig fra at tage skoene på og løbe en kort tur i den gnitrende sne. Jeg bliver helt høj på dage som disse. Jeg er også frisk nok til at lade mig lokke igen! Efter massivt pres (læs: 1 linie i en mail :-D ) fra Niels Høg stiller jeg op i Skodsborg til 'Rudersdal-Skodsborg julejoint' lillejuleaftensdag kl.08.30. Ruten i Skodsborg har den store fordel, at det er en rundstrækning, der skal løbes 8 gange, så hvis mit helbred alligevel ikke kan klare en marathon, kan jeg bare stoppe undervejs. Det vigtigste er at få sagt glædelig jul til nogle af årets løbevenner :-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar